Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/978
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΚόλλιας, Απόστολος-
dc.contributor.authorΣταθογιάννη, Μαρία-
dc.contributor.editorΝτίνου, Ελένη Γεωργία-
dc.creatorΕΚΔΔΑ. ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2023-02-24T10:22:00Z-
dc.date.available2023-02-24T10:22:00Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/978-
dc.descriptionΤο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) αποτελεί σύστημα υποχρεωτικής καταχώρισης στοιχείων δημοσίων συμβάσεων από Αναθέτουσες Αρχές / Αναθέτοντες Φορείς (ΑΑ/ΑΦ) με σκοπό τη συλλογή, επεξεργασία και δημοσίευση στοιχείων που αφορούν τις δημόσιες συμβάσεις, προϋπολογισθείσας αξίας 2.500€ και άνω, άνευ ΦΠΑ. Ουσιαστικά αποτελεί ένα σύστημα δημοσιότητας και πληροφόρησης μέσω της ανάρτησης εγγράφων και μεταδεδομένων αποφάσεων ή/και πράξεων σχετικά με δημόσιες συμβάσεις.el
dc.description.abstractΤο παρόν εκπαιδευτικό υλικό εκπονήθηκε με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες του επιμορφωτικού προγράμματος, «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΚΗΜΔΗΣ)», το οποίο αφορά στην εκπαίδευση υπαλλήλων των Αναθετουσών Αρχών (ΑΑ) / Αναθετόντων Φορέων (ΑΦ) και Κεντρικών Αρχών Αγορών (ΚΑΑ) που ασχολούνται με τη ανάθεση δημοσίων συμβάσεων και ειδικότερα με την ανάρτηση των υποχρεωτικών από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο πράξεων σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σύναψης δημόσιας σύναψης, από την πρωτογενή ανάγκη, την εκτέλεση έως και την πληρωμή αυτήςel
dc.description.tableofcontentsA. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ – ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ................................................................ 27 B. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ/ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ............................................................................................ 28 1) Αναζήτηση πράξεων............................................................................................................ 29 a) Αναζήτηση Πράξεων μετά την 13.06.2017 .................................................................... 30 b) Αναζήτηση πράξεων προ της 13.06.2017 ....................................................................... 31 2) Εγγραφή χρηστών στο ΚΗΜΔΗΣ ....................................................................................... 32 a) Χρήστες που υποχρεούνται να αναρτούν πράξεις στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και διαθέτουν κωδικό στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ .............................................................................. 34 b) Χρήστες που υποχρεούνται να αναρτούν πράξεις στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και δεν διαθέτουν κωδικό στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ....................................................................... 37 c) Χρήστες που δεν υποχρεούνται να αναρτούν πράξεις στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ ............................................................................................................................. 37 d) Προσθήκη/αλλαγή οργανωτικών μονάδων ή/και υπογραφόντων ........................ 39 3) Αλλαγή κωδικού ασφαλείας (password) ............................................................................. 40 4) Σύνδεση χρηστών στο ΚΗΜΔΗΣ ....................................................................................... 41 a) Αναζήτηση .................................................................................................................... 43 b) Νέα καταχώριση Πράξης............................................................................................ 47 5) Αποστολή αιτήματος εξυπηρέτησης (ticket) μέσω του συνδέσμου «Κέντρο Εξυπηρέτησης» 48 6) Πρόσβαση στο επίσημο εγχειρίδιο χρήσης του ΚΗΜΔΗΣ μέσω του συνδέσμου «Εγχειρίδια & e Learning» ........................................................................................................... 50 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΑΙΤΗΜΑΤΑ ............................................................................................................. 51 A. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ................................................................................................... 51 B. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ... 51 1) Πως διακρίνονται τα Αιτήματα: Πρωτογενές Αίτημα & Εγκεκριμένα Αιτήματα – Αλληλουχία ......................................................................................................... 51 2) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν ένα Πρωτογενές Αίτημα ..................... 53 3) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν ένα Εγκεκριμένο Αίτημα .................... 60 4) Διαχείριση αιτημάτων – λοιπές λειτουργικότητες ................................................. 68 5) Παρουσίαση λαθών κατά την καταχώριση πράξης ................................................ 69 C. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ (SCREENSHOTS). ..................................................................................... 70 5 1) Μελέτη περίπτωσης 1: Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης πρωτογενούς αιτήματος «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες........................................................................... 70 a. Είσοδος “Log-in page” ΚΗΜΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr)............................. 70 b. Βασικό Μενού (Menu bar) αρχικής σελίδας ........................................................... 70 c. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ............................... 71 d. Είδος Σύμβασης ........................................................................................................... 72 e. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) & CPV .......................................................................... 73 f. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου & Ολοκλήρωση .............................................. 75 g. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Πρωτογενούς Αιτήματος με ΑΔΑΜ ............................................................................................................ 77 h. Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες (Αποθήκευση σε αρχείο «.ser», Εισαγωγή νέας Πράξης από αρχείο, Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Αιτήματος ........................................................................................................... 79 2) Μελέτη περίπτωσης 2: Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης εγκεκριμένου αιτήματος «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες........................................................................... 87 a. Εκκίνηση διαδικασίας έγκρισης : Ανάκτηση αρχείου Πρωτογενούς Αιτήματος με ΑΔΑΜ................................................................................................................................ 87 b. Τύπος Αρχείου ............................................................................................................. 89 c. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ............................... 90 d. Είδος/Είδη Σύμβασης ................................................................................................. 90 e. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ........................................................................................ 92 f. Στοιχεία CPV ............................................................................................................... 93 g. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου & Ολοκλήρωση .............................................. 94 h. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Εγκεκριμένου Αιτήματος με ΑΔΑΜ ............................................................................................................ 96 i. Λοιπές λειτουργικότητες : Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Αιτήματος ............................................................................................................................. 100 D. ΣΥΝΟΨΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ - ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ .............................................. 105 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ & ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ................................... 106 A. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ................................................................................................. 106 B. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ .................................... 106 1) Αποσαφήνιση διαφορών μεταξύ Προσκλήσεων, Προκηρύξεων και Διακηρύξεων βάσει του ν.4412/16 και χρόνοι καταχώρισης αυτών σύμφωνα με το 6 δευτερογενές νομικό πλαίσιο. Αλληλουχία ηλεκτρονικής δημοσιότητας ΕΕ, ΚΗΜΔΗΣ, ΔΙΑΎΓΕΙΑ, ΕΣΗΔΗΣ. Παρουσίαση εξαιρέσεων δημοσίευσης Προσκλήσεων, Προκηρύξεων, Διακηρύξεων (άρθρο 32, ΔΣΑ. Σ.Π.). ..................... 106 2) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν μία Πρόσκληση, μία Προκήρυξη και μία Διακήρυξη ......................................................................................................................... 110 Ενότητα 1η: Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ................ 111 Ενότητες 2η, 3η και 4η: Συστεμικός αριθμός διαγωνισμού, Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης, Είδος Αναθέτουσας Αρχής ................. 117 Ενότητα 5η: Χρηματοδοτήσεις ......................................................................................... 119 Ενότητα 6η: Στοιχεία Αντικειμένου(ων) & CPV .......................................................... 119 Ενότητα 7η: Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου ............................................................ 122 3) Διαχείριση προσκλήσεων/προκηρύξεων/διακηρύξεων – λοιπές λειτουργικότητες .................................................................................................................... 123 4) Παρουσίαση λαθών κατά την καταχώριση πράξης .............................................. 124 C. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ (SCREENSHOTS) .................................................................................... 125 1) Μελέτη περίπτωσης: Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης Διακήρυξης κάτω των κοινοτικών ορίων «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες .............................. 125 a. Είσοδος “Log-in page” ΚΗΜΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr)........................... 125 b. Βασικό Μενού (Menu bar) αρχικής σελίδας ......................................................... 125 c. Σύνδεση με το εγκεκριμένο αίτημα ........................................................................ 127 d. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ............................. 127 e. Συστεμικός αριθμός διαγωνισμού, Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης, Είδος Αναθέτουσας Αρχής ......................................................... 129 f. Χρηματοδοτήσεις ...................................................................................................... 129 g. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ...................................................................................... 130 h. Στοιχεία CPV ............................................................................................................. 132 i. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου & Ολοκλήρωση ............................................ 133 j. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Διακήρυξης με ΑΔΑΜ 135 2) Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες: Τροποποίηση, Αποθήκευση σε αρχείο «.ser», Εισαγωγή νέας Πράξης από αρχείο, Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Αιτήματος ..................................................................... 139 a. Τροποποίηση Πρόσκλησης/Προκήρυξης/Διακήρυξης ........................................ 139 b. Αποθήκευση σε αρχείο «.ser» ................................................................................. 143 7 c. Εισαγωγή Νέας Πράξης από Αρχείο ...................................................................... 145 d. Επεξεργασία Μεταδεδομένων ................................................................................. 146 e. Ακύρωση/Ματαίωση Πρόσκλησης-Προκήρυξης-Διακήρυξης ........................... 148 D. ΣΥΝΟΨΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ - ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ .............................................. 151 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΑΝΑΘΕΣΗ-ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ ............................................................................... 153 A. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ................................................................................................. 153 B. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ .................................... 153 1) Αποσαφήνιση διαφορών μεταξύ Αναθέσεων και Κατακυρώσεων βάσει του ν.4412/16 και χρόνοι καταχώρισης αυτών σύμφωνα με το δευτερογενές νομικό πλαίσιο. Αλληλουχία ηλεκτρονικής δημοσιότητας ΚΗΜΔΗΣ, ΔΙΑΎΓΕΙΑ, ΕΣΗΔΗΣ. Παρουσίαση εξαιρέσεων δημοσίευσης Αναθέσεων-Κατακυρώσεων .... 153 2) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν μία Ανάθεση-Κατακύρωση .............. 158 a. Ενότητα 1η: Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ...... 162 b. Ενότητα 2η: Στοιχεία Αναδόχου ............................................................................. 167 c. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) & CPV ........................................................................ 169 d. Ενότητα 5η: Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου .................................................. 172 3) Διαχείριση Κατακυρώσεων - Αναθέσεων – λοιπές λειτουργικότητες ............ 174 4) Παρουσίαση λαθών κατά την καταχώριση πράξης .............................................. 174 C. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ (SCREENSHOTS) .................................................................................... 176 1) Μελέτη περίπτωσης : Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης μίας Απόφασης Κατακύρωσης «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες .............................. 176 a. Είσοδος “Log-in page” ΚΗΜΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr)........................... 176 a. Βασικό Μενού (Menu bar) αρχικής σελίδας ......................................................... 177 b. Σύνδεση με την Διακήρυξη ...................................................................................... 177 c. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ............................. 178 d. Στοιχεία Αναδόχου(ων) ............................................................................................ 179 e. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ...................................................................................... 180 f. Στοιχεία CPV ............................................................................................................. 182 g. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου & Ολοκλήρωση ............................................ 183 h. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Διακήρυξης με ΑΔΑΜ 185 2) Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες : Τροποποίηση, Αποθήκευση σε αρχείο «.ser», Εισαγωγή νέας Πράξης από αρχείο, Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Αιτήματος ..................................................................... 189 8 a. Τροποποίηση Απόφασης Κατακύρωσης ................................................................ 189 b. Αποθήκευση σε αρχείο «.ser» ................................................................................. 194 c. Εισαγωγή Νέας Πράξης από Αρχείο ...................................................................... 196 d. Επεξεργασία Μεταδεδομένων ................................................................................. 197 e. Ακύρωση/Ματαίωση Απόφασης Κατακύρωσης ................................................... 199 D. ΣΥΝΟΨΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ - ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ .............................................. 202 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ......................................................................................................... 204 A. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ....................................................................................................... 204 B. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ................................................... 204 1) Προσδιορισμός Συμβάσεων και χρόνοι καταχώρισης αυτών σύμφωνα με το δευτερογενές νομικό πλαίσιο. Αλληλουχία ηλεκτρονικής δημοσιότητας ΕΕ, ΚΗΜΔΗΣ, ΔΙΑΎΓΕΙΑ, ΕΣΗΔΗΣ. Παρουσίαση εξαιρέσεων δημοσίευσης Συμβάσεων. ................................................. 204 2) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν μία Ανάθεση-Κατακύρωση ................................ 208 a. Ενότητα 1η: Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ................... 210 b. Ενότητα 2η: Σχετικοί ΑΔΑ Σύμβασης ......................................................................... 212 c. Ενότητα 3η: Χρηματοδοτήσεις ..................................................................................... 213 d. Ενότητα 4η: Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης ...................... 214 e. Ενότητα 5η: Στοιχεία συμβαλλομένων φορέων ........................................................... 215 f. Ενότητα 6η: Στοιχεία Αντικειμένου(ων) & CPV ......................................................... 218 g. Ενότητα 7η: Αριθμός Προκήρυξης ............................................................................... 221 h. Ενότητα 8η: Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου ........................................................... 222 3) Διαχείριση της Σύμβασης – λοιπές λειτουργικότητες ....................................................... 224 4) Παρουσίαση λαθών κατά την καταχώριση πράξης ........................................................... 224 C. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ (SCREENSHOTS) ....................................................................................................... 226 1) Μελέτη περίπτωσης : Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης μίας Σύμβασης «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες 226 a. Είσοδος “Log-in page” ΚΗΜΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr) ..................................... 226 b. Βασικό Μενού (Menu bar) αρχικής σελίδας ................................................................ 226 c. Σύνδεση με την Απόφαση Κατακύρωσης ..................................................................... 227 d. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ........................................ 228 e. Σχετικοί ΑΔΑ Σύμβασης .............................................................................................. 228 f. Χρηματοδοτήσεις ......................................................................................................... 229 g. Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης ........................................... 229 h. Στοιχεία συμβαλλομένων φορέων ................................................................................ 230 9 i. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ........................................................................................... 231 j. Στοιχεία CPV, Κωδικός Προϋπολογισμού Φορέα, Αριθμός Προκήρυξης ................... 233 k. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου & Ολοκλήρωση ..................................................... 235 l. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Σύμβασης με ΑΔΑΜ ........... 237 2) Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες : Τροποποίηση, Επέκταση, Αποθήκευση σε αρχείο «.ser», Εισαγωγή νέας Πράξης από αρχείο, Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Σύμβασης ................................................................................ 242 a. Τροποποίηση Σύμβασης ............................................................................................... 242 b. Επέκταση Σύμβασης ..................................................................................................... 249 c. Αποθήκευση σε αρχείο «.ser» ...................................................................................... 249 d. Εισαγωγή Νέας Πράξης από Αρχείο ............................................................................ 251 e. Επεξεργασία Μεταδεδομένων ...................................................................................... 252 f. Ακύρωση/Ματαίωση Σύμβασης ................................................................................... 254 D. ΣΥΝΟΨΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ - ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ........................................................... 257 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8. ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ..................................................................................... 259 A. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ................................................................................................. 259 B. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ............................................................................................................................................... 259 1) Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν μία Εντολή Πληρωμής ...................... 260 c) Ενότητα 1η: Σχετικός ΑΔΑ Απόφασης Εντολής Πληρωμής........................................ 263 d) Ενότητα 2η: Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ...... 264 e) Ενότητα 3η: Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης .......... 266 f) Ενότητα 4η: Χρηματοδοτήσεις ............................................................................... 266 g) Ενότητα 5η: Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ............................................................... 267 h) Ενότητα 4η: Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου .................................................. 271 2) Διαχείριση εντολών πληρωμής– λοιπές λειτουργικότητες ................................ 273 3) Παρουσίαση λαθών κατά την καταχώριση πράξης .............................................. 273 C. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ (SCREENSHOTS). ................................................................................... 275 1) Μελέτη περίπτωσης 1: Αναλυτική παρουσίαση των ενεργειών καταχώρισης και ανάκτησης εντολής πληρωμής «για την προμήθεια 10 φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων & την παροχή υπηρεσιών συντήρησης 5ετους διάρκειας». Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες ......................................................................................................................... 275 a. Είσοδος “Log-in page” ΚΗΜΔΗΣ (www.promitheus.gov.gr)........................... 275 b. Βασικό Μενού (Menu bar) αρχικής σελίδας ......................................................... 275 c. Σχετικός ΑΔΑ Απόφασης Εντολής Πληρωμής ..................................................... 277 d. Βασικά Στοιχεία Διοικητικού Εγγράφου & Στοιχεία Φορέα ............................. 277 10 e. Γεωγραφικός προσδιορισμός τόπου εκτέλεσης σύμβασης ................................. 278 f. Χρηματοδοτήσεις ...................................................................................................... 279 g. Στοιχεία Αντικειμένου(ων) ...................................................................................... 279 h. Ανάρτηση Ηλεκτρονικού Αρχείου .......................................................................... 282 i. Έλεγχος στοιχείων δημοσίευσης & Ανάκτηση αρχείου Εντολής Πληρωμής με ΑΔΑΜ ................................................................................................................................... 284 2) Ενέργειες διαχείρισης και λοιπές λειτουργικότητες (Αποθήκευση σε αρχείο «.ser», Εισαγωγή νέας καταχώρισης από αρχείο, Επεξεργασία Μεταδεδομένων και Ματαίωση Αιτήματος ............................................................................................................ 287 a. Αποθήκευση σε αρχείο «.ser» ................................................................................. 287 b. Εισαγωγή Νέας Πράξης από Αρχείο ...................................................................... 289 c. Επεξεργασία Μεταδεδομένων ................................................................................. 290 d. Ακύρωση/Ματαίωση Εντολής Πληρωμής ............................................................. 292 D. ΣΥΝΟΨΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ - ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ .............................................. 295 ΠΗΓΕΣ ................................................................................................................................................ 296 A. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ........................................................................................................................ 296 B. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ .................................................................................................... 301el
dc.format.extent301el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.relation.urihttp://www.aped.gov.grel
dc.relation.urihttps://eur-lex.europa.eu/homepage.html?locale=elel
dc.relation.urihttp://www.promitheus.gov.grel
dc.relation.urihttps://cerpp.eprocurement.gov.gr/kimds2/protected/main.htmel
dc.relation.urihttps://ppp.eaadhsy.gr/index.php/el/el
dc.relation.urihttp://www.eaadhsy.gr,el
dc.subjectΟικονομία και Δημοσιονομική Πολιτικήel
dc.subject.otherΔημόσιες συμβάσειςel
dc.subject.otherΔημόσια Οικονομικάel
dc.titleΕφαρμογή του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)el
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΚΗΜΔΗΣel
dc.subject.keywordsΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗel
dc.subject.keywordsΑΔΑΜel
dc.subject.keywordsΑνάρτησηel
dc.subject.keywordsΔημοσιότηταel
dc.subject.keywordsΔιοικητικές Πράξειςel
dc.subject.keywordsΜητρώοel
dc.subject.lifeventΟικονομία και Οικονομικάel
dc.contributor.reviewerΠανταζής, Αθανάσιος-
dc.contributor.reviewerΜιχαηλίδου, Φωτεινή-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Εκπαιδευτικό Υλικό ΚΗΜΔΗΣ.pdf12.08 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
ΠΙΙΙ Υποστηρικτικό Υλικό.7z111.3 MBZIPΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα