Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/959
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΛάιος, Αθανάσιος Δρ.-
dc.contributor.authorΚουτρουμανίδης, Δημήτριος Δρ-
dc.contributor.authorΚουρτεσοπούλου, Άννα Δρ-
dc.contributor.editorΔεστές, Γεώργιος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2022-09-21T09:46:15Z-
dc.date.available2022-09-21T09:46:15Z-
dc.date.issued2022-07-20-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/959-
dc.descriptionΤο πλήρες φάσμα των εφαρμογών των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό είναι ιδιαίτερα ευρύ και πολλά ζητήματα απαιτούν εξειδικευμένη τεχνική γνώση. Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους επιμορφούμενους αντιπροσωπευτική παρουσίαση των κυριότερων και πιο διαδεδομένων τεχνολογιών ανάλογα με το πεδίο.el
dc.description.abstractΗ χρήση των νέων τεχνολογιών και ειδικά του digitalmarketing και των media αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχημένη προώθηση των αθλοτουριστικών πακέτων στους υποψήφιους καταναλωτές τους. Η βέλτιστη επικοινωνιακή στρατηγική μέσω της προσωποποιημένης δημιουργίας «περιεχομένου» (η παρουσίαση του αθλητουριστικού πακέτου και της άρτιας και πολύπλευρης χρήσης διαφορετικών πλατφορμών socialmedia (instagram, facebook κτλ με ή χωρίς τη χρήση mega και moicroinfluencers και ambassadors) και digitalmarketing (εξειδικευμένα και γενικάsites, microsites κτλ) για την επικοινωνία του «περιεχομένου» στον τελικό καταναλωτή εγγυάται το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.el
dc.description.tableofcontents3 Περιεχόμενα Ξενόγλωσσοι όροι ......................................................................................................... 5 Πρόλογος ....................................................................................................................... 7 1. ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ ................................................................................... 15 Γενικά στοιχεία για το εθνικό και διεθνές περιβάλλον του τουρισμού και αθλοτουρισμού - Χαρακτηριστικά όλων των εμπλεκομένων στο τουριστικό και το αθλοτουριστικό «προϊόν» .......................................................... 15 1.1 Ο αθλητικός τουρισμός σε εθνικό και διεθνές επίπεδο ............................... 15 1.2 Αθλητικές διοργανώσεις .............................................................................. 24 1.3 Σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις στην Ελλάδα ..................................... 43 1.4 Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και σχετιζόμενοι επαγγελματικοί σύλλογοι και φορείς ............... 47 1.5 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ............................................................................................... 55 2. ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ ................................................................................ 59 Στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των αθλοτουριστικών πακέτων ................ 59 2.1 Επωνυμία προορισμού ................................................................................. 60 2.2 Οι αθλητικές εκδηλώσεις ως μέσο για το branding στρατηγικού προορισμού ..................................62 2.3 Στρατηγικός σχεδιασμός αθλητικών εκδηλώσεων ...................................... 65 2.4 Εννοιολογικό περιεχόμενο του Αθλητικού Τουρισμού ............................... 68 2.5 . Εξελικτική πορεία του Αθλητικού Τουρισμού στον διεθνή χώρο ............. 73 2.6 Καλές πρακτικές του Αθλητικού Τουρισμού παγκοσμίως .......................... 75 2.7 Βιβλιογραφία ...................................................................................................... 82 3. ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ ................................................................................ 89 Kαλές πρακτικές στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των αθλοτουριστικών πακέτων ......... 89 3.1 Το αθλητικό προϊόν προς προώθηση και πώληση ....................................... 89 3.2 Σχεδιασμός και υλοποίηση του destinationmarketingplan .......................... 92 3.3 Επικοινωνιακή προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της προώθησης του αθλοτουριστικού προϊόντος ............................................................................... 95 3.4 Επικοινωνιακή προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της μετάδοσης του αθλοτουριστικού προϊόντος .. 100 3.5 Σχεδιασμός και υλοποίηση της πώλησης των αθλοτουριστικών πακέτων .................103 3.6 Σχεδιασμός και υλοποίηση του πλάνου διάθεσης εισιτηρίων στα πλαίσια πώλησης των αθλοτουριστικών πακετών............................................................... 110 3.7 Σχεδιασμός και υλοποίηση του πλάνου πώλησης συμμετοχών αθλητών στα πλαίσια πώλησης των αθλοτουριστικών πακετών ................................................. 112 3.8 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ....................................................................................... 115 4. ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ .............................................................................. 117 Ο ρόλος της Πολιτείας στο στρατηγικό σχεδιασμό προώθησης των αθλοτουριστικών πακέτων των τοπικών κοινωνιών αλλά και σε εθνικό επίπεδο 117 4.1 Καλές πρακτικές στρατηγικού σχεδιασμού αθλοτουριστικών πακέτων .. 128 4.2 Επιδράσεις αθλοτουριστικών πακέτων και τάσεις επιρροής .................... 134 4.3 Οι σημαντικότερες τάσεις επιρροής του τουρισμού ........................................ 137 4.4 Νέες τάσεις και προκλήσεις στην εποχή της πανδημίας covid-19 ............. 144 4.5 Βιβλιογραφία ............................................................................................. 147 5. ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ ................................................................................. 155 Εργαστήριο: Στρατηγικός σχεδιασμός χρήσης νέων τεχνολογιών για την προώθηση αθλοτουριστικών πακέτων ...... 155 5.1 Πρότυπα σχεδιασμού ....................................................................................... 155 5.1 Παραδείγματα εργαστηριακών ασκήσεων σχετικά με την χρήση νέων τεχνολογιών για την προώθηση αθλοτουριστικών πακέτων .................................. 171el
dc.format.extent174el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.relation.urichrome- 148 extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://smartcities.dotsoft.gr/solutions/%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%A9%CE%9D%CE%97%CE%A3%20%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%A4%CE%A3%CE%97%CE%A3-DOTSOFT-2_nob.pdfel
dc.relation.urihttps://insete.gr/wp-content/uploads/2022/03/insete-executive-summary-v3.pdfel
dc.subjectΠολιτιστική Αθλητική και Τουριστική Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΑθλητικός τουρισμόςel
dc.subject.otherΑθλητική ανάπυξηel
dc.titleΧρήση Νέων Τεχνολογιών στην Προώθηση Αθλοτουριστικών Πακέτωνel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΝέες Τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordsΠροπονητικός τουρισμόςel
dc.subject.lifeventΠολιτισμός και Ελεύθερος Χρόνοςel
dc.contributor.reviewerΓρηγοριάδης, Δημήτριος Δρ.-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Προώθηση Αθλοτουριστικών Πακέτων_10_7_22 ΤΕΛΙΚΟ.pdf2.38 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα