Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1081
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΚαλοβρέκτης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΜασκαλέρης, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΠαπαδαντωνάκης, Ανδρέας-
dc.contributor.editorΤζανακάκης, Ιωάννης-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-09-23T09:04:29Z-
dc.date.available2025-09-23T09:04:29Z-
dc.date.issued2025-09-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1081-
dc.descriptionεισάγει στις βασικές αρχές, τις πολιτικές και τις πρακτικές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με έμφαση στον χώρο της εκπαίδευσης. Συνδέει τη θεωρητική γνώση με τα ευρωπαϊκά και εθνικά θεσμικά πλαίσια, αναδεικνύοντας τον ρόλο της ΗΔ στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διοίκησης.el
dc.description.abstract• Ορισμούς και στόχους της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με έμφαση στην εκπαιδευτική διοίκηση. • Επισκόπηση του ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου και στρατηγικών (Digital Compass, eIDAS, DESI κ.ά.). • Ανάλυση των εφαρμογών ΗΔ στην Ελλάδα, με πρακτικά παραδείγματα από τον χώρο της εκπαίδευσης. • Παρουσίαση του νομικού πλαισίου και του Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης • Αναφορά στη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και στα έργα για την Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. • Επεξήγηση της έννοιας της διαλειτουργικότητας και της σημασίας της για τις σχολικές μονάδες. • Μελέτες περίπτωσης και δραστηριότητες για βιωματική κατανόηση και εφαρμογή στην πράξη.el
dc.description.tableofcontentsΚεφάλαιο 1 : Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Εκπαίδευση: Θεσμικά Πλαίσια, Πρακτικές Εφαρμογές και Ψηφιακός Μετασχηματισμός 19 1.1 Εισαγωγή 19 1.2 Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση - Ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο 20 2.1 Η έννοια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 23 2.2 Στόχοι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 26 2.3 Οφέλη από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση 28 2.4 Τομείς Παρέμβασης και Παραδείγματα 29 2.5 Μοντέλα σχέσεων στη Δημόσια Διοίκηση 32 2.6 Το Ευρωπαϊκό Θεσμικό Πλαίσιο 34 2.7 Εφαρμογές Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Ελλάδα 37 2.8 Παραδείγματα Εφαρμογής Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 38 2.9 Παραδείγματα από την ΕΕ 41 2.10 Μελέτη Περίπτωσης: Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στη Διοίκηση ενός Γυμνασίου 44 2.11 Κριτική αποτίμηση 46 2.12 Προτεινόμενες δραστηριότητες 47 2.13 Νομοθεσία για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα – Ανασχεδιασμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών 48 2.14 Εισαγωγή 49 2.15 Εξέλιξη του θεσμικού πλαισίου στην Ελλάδα 49 2.16 Ανασχεδιασμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών 52 2.17 Παραδείγματα εφαρμογής στην πράξη 54 2.18 Δραστηριότητες 55 2.19 Συμπεράσματα 56 2.20 Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού 57 2.21 Τι είναι η Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Τα έργα για την Παιδεία. 57 2.22 Τα έργα της βίβλου ψηφιακού μετασχηματισμού στην εκπαίδευση 58 2.23 Στρατηγικοί άξονες της Βίβλου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 59 2.24 Προϋποθέσεις υλοποίησης των δράσεων στα σχολεία 60 2.25 Η έννοια της Διαλειτουργικότητας 62 2.26 Εισαγωγή 63 2.27 Διαλειτουργικότητα στην πράξη 64 2.28 Γιατί είναι σημαντική η διαλειτουργικότητα; 65 Συμπέρασμα 66 Κεφάλαιο 2 67 Ανοικτά δεδομένα, Τεχνολογίες και ΓΚΠΔ 67 2.1 Ανοικτή Διακυβέρνηση - Ανοικτά Δεδομένα 68 2.1.1 Ανοικτή διακυβέρνηση 68 Δραστηριότητα 2.1 71 2.1.2 Η έννοια των δεδομένων, της πληροφορίας, της γνώσης και της σοφίας 71 2.2 Ανοικτά Δεδομένα, Ανοικτές Παρεχόμενες Υπηρεσίες, Ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες 73 Δραστηριότητα 2.2 75 2.2.1 Μορφότυποι αρχείων ανοικτών δεδομένων 75 2.2.2 Διαδικασία εισαγωγής αρχείων CSV σε Υπολογιστικό Φύλλο Microsoft Excel 76 2.2.3 Στάδια υλοποίησης πύλης ανοικτών δεδομένων 79 2.3 Πρόσβαση σε Δημόσια Πληροφορία: κατηγορίες, τεχνολογίες, νομοθεσία 81 2.3.1 Ενιαία πύλη παροχής ψηφιακών υπηρεσιών του δημοσίου (gov.gr) 83 2.3.2 Εθνική πύλη ανοικτών δεδομένων (data.gov.gr) 83 2.3.3 Ψηφιακή εξυπηρέτηση από κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών - myKEPlive 83 2.3.4 Εθνικό μητρώο διοικητικών διαδικασιών - MITOS 83 2.3.5 Ηλεκτρονική διαλειτουργικότητας του Ελληνικού δημοσίου e GIF 84 2.3.6 Εθνικό δίκτυο επικοινωνιών του δημοσίου (SYZEFXIS) 84 Δραστηριότητα 2.3 85 2.4 Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) 88 Δραστηριότητα 2.4 90 2.5 Ο ΓΚΠΔ στο δημόσιο, προσωπικά δεδομένα και ηλεκτρονική επικοινωνία, πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα 91 Δραστηριότητα 2.5 93 Δραστηριότητα 2.6 93 Κεφάλαιο 3 95 Ψηφιακά αποθετήρια στον Ψηφιακό μετασχηματισμό της διοίκησης της Εκπαίδευσης 95 3.1 Ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι 96 3.1.1 Η έννοια των ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων 96 3.1.2 Άδειες Creative Common (CC) 98 Δραστηριότητα 3.1 99 Δραστηριότητα 3.2 99 Δραστηριότητα 3.3 100 3.2 Ψηφιακά Αποθετήρια και Αποθετήρια Εκπαιδευτικού υλικού 100 3.2.1 Ορισμός και κατηγορίες ψηφιακών αποθετηρίων 100 3.2.2 Λειτουργικά χαρακτηριστικά ενός ψηφιακού αποθετηρίου 101 3.2.3 Μορφότυποι 102 3.2.4 Μεταδεδομένα 103 Δραστηριότητα 3.4 105 3.2.5 Στάδια δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου 106 3.2.6 Ψηφιακά αποθετήρια εκπαιδευτικού σκοπού 107 Δραστηριότητα 3.5 108 3.3 Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και σχετικές e-υπηρεσίες και συστήματα για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 110 3.3.1 Ψηφιακές πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘΑ: Τύποι και σκοποί 110 3.3.2 Ενδεικτική παρουσίαση βασικών εργαλείων 110 3.3.3 Ενσωμάτωση των πλατφορμών στη σχολική πράξη 112 3.3.4 Προτεινόμενες Δραστηριότητες 113 3.4 Ηλεκτρονική Διακίνηση εγγράφων, Ασφάλεια ψηφιακών εγγράφων, Ψηφιακές υπογραφές 114 3.4.1 Έγγραφο 114 3.4.2 Δημόσια έγγραφα 115 3.4.3 Διοικητικά έγγραφα 115 3.4.4 Ηλεκτρονικό έγγραφο 116 3.4.5 Ηλεκτρονική θυρίδα 117 3.4.6 Μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) 117 3.4.7 Διακίνηση εγγράφων με ηλεκτρονικά μέσα 117 3.4.8 Κύρος και αποδεικτική ισχύς των ηλεκτρονικών δημοσίων εγγράφων 119 3.4.9 Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση 119 3.4.10 Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο 120 3.4.11 Πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές υπογραφές 121 3.4.12 Υπηρεσία χρονοσήμανσης 122 3.4.13 Αρχές Πιστοποίησης Ηλεκτρονικών Υπογραφών στην Ευρωπαϊκή Ένωση 123 3.4.13 Μηχανισμός δημιουργίας ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω κρυπτογράφησης 124 3.4.14 Μηχανισμός επαλήθευσης Ηλεκτρονικής Υπογραφής 124 3.4.15 Μέθοδοι αποθήκευσης και χρήσης ιδιωτικού κλειδιού για ηλεκτρονική υπογραφή 125 3.4.16 Απόκτηση εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής 126 3.4.17 Ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου 128 3.4.18 Επαλήθευσης ψηφιακής βεβαίωσης εγγράφου 129 3.4.19 Απόδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού σε δημόσιο υπάλληλο μέσω ΚΣΗΔΕ 130 3.4.20 Υπογραφή εγγράφων με ψηφιακό πιστοποιητικό μέσω της υπηρεσίας WebSign (ΣΗΔΕ) 131 3.4.21 Λογισμικά για Ψηφιακή Υπογραφή Εγγράφων PDF 131 Κεφάλαιο 4 133 Είδη, κατηγορίες, δυνατότητες και εφαρμογές ψηφιακής υποστήριξης της εκπαίδευσης 133 4.1 Είδη, κατηγορίες και δυνατότητες ψηφιακής υποστήριξης της εκπαίδευσης 134 4.1.1 Πρόλογος - Εισαγωγή 134 4.1.1.1 Σκοπός της διδακτικής ενότητας 134 4.1.1.2 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 134 4.1.1.3 Σύντομη περιγραφή της ενότητας 135 4.1.1.4 Θεωρητικό Πλαίσιο 135 4.1.2 Οι αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 136 4.1.3 Κατηγορίες ψηφιακών μέσων εκπαίδευσης 138 4.1.4 Επισκόπηση Ψηφιακών Εργαλείων και Εφαρμογών στην Εκπαίδευση 139 4.1.4.1 Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management Systems – LMS) 139 4.1.4.2 Εργαλεία Διαδραστικότητας και Αξιολόγησης 140 4.1.4.3 Εργαλεία Συνεργασίας και Ομαδικής Μάθησης 140 4.1.4.4 Πλατφόρμες Εκπαιδευτικού Περιεχομένου και Αυτομάθησης 140 4.1.4.5 Πλατφόρμες Προγραμματισμού και Δημιουργικότητας 141 4.1.5 Σύγχρονη, Ασύγχρονη και Μεικτή Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Διαστάσεις 141 4.1.5.1 Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 141 4.1.5.2 Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 142 4.1.5.3 Μεικτή (Blended) μάθηση 143 4.1.6 Συνδυασμοί Εκπαιδευτικών Μεθοδολογιών και Εκπαιδευτικές Δράσεις 143 4.1.6.1 Θεωρητικό Πλαίσιο των Εκπαιδευτικών Μεθοδολογιών 144 4.1.6.2 Κύριες Εκπαιδευτικές Μεθοδολογίες και Δυνατότητες Συνδυασμού 144 4.1.6.3 Η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων στο σύγχρονο παιδαγωγικό πλαίσιο 146 4.1.7 Ασκήσεις 148 4.2 Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) 149 4.2.1 Πρόλογος - Εισαγωγή 149 4.2.1.1 Σκοπός της Διδακτικής Ενότητας 149 4.2.1.2 Προσδοκώμενα Αποτελέσματα 149 4.2.1.3 Σύντομη Περιγραφή της Ενότητας 149 4.2.1.4 Πήγες Πληροφοριών 150 4.2.2 Γενικά Στοιχεία του ΠΣΔ 150 4.2.2.1 Διοίκηση ΠΣΔ 151 4.2.2.2 Υπηρεσίες Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου 151 4.2.2.3 Δικτυακός Εξοπλισμός ΠΣΔ 152 4.2.3 Κύριες Υπηρεσίες ΠΣΔ 153 4.2.3.1 Ευρυζωνική Σύνδεση 153 4.2.3.2 Δικτυακή πύλη 154 4.2.3.3 Κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης χρηστών (Single Sign On - SSO) 155 4.2.3.4 Πιστοποίηση Πολλών Παραγόντων στο SSO του ΠΣΔ 157 4.2.3.5 Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 159 4.2.3.6 Φιλοξενία ιστοτόπων (web hosting) 162 4.2.3.7 Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη 163 4.2.3.8 Τηλεκπαίδευση 165 4.2.3.9 Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια 169 4.2.3.10 Ηλεκτρονικά σχολικά περιοδικά 171 4.2.3.11 Συνεργατικά σχολικά έγγραφα «+γραφίς» 173 4.2.3.12 Υπηρεσία Τηλεδιάσκεψης για Εκπαιδευτικούς (WebEx) 175 4.2.3.13 Τηλεδιασκέψεις 179 4.2.3.14 Video και Ζωντανές Μεταδόσεις 181 4.2.3.15 Επικοινωνία και Συνεργασία 183 4.2.3.16 Κτηματολόγιο εξοπλισμού σχολείων 186 4.2.3.17 Υποστήριξη Χρηστών (Help-Desk) 188 4.2.4 Διακρίσεις Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 189 4.2.5 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 189 4.2.6 Ασκήσεις 190 4.3 Πληροφοριακό Σύστημα myschool 191 4.3.1 Πρόλογος – Εισαγωγή 191 4.3.1.1 Σκοπός της Διδακτικής Ενότητας 191 4.3.1.2 Προσδοκώμενα Αποτελέσματα 191 4.3.1.3 Σύντομη Περιγραφή της Ενότητας 192 4.3.2 ΠΣ myschool 192 4.3.2.1 Εισαγωγή στο σύστημα 192 4.3.2.2 Μέγεθος του συστήματος 193 4.3.3 Περιβάλλον Σχολικής Μονάδας 194 4.3.3.1 Καρτέλα “AΡΧΙΚΗ” 196 4.3.3.2 Καρτέλα «ΦΟΡΕΙΣ» 197 4.3.3.2.1 Ο Φορέας μου 198 4.3.3.2.1.1 Γενικά Στοιχεία 198 4.3.3.2.1.2 Οικονομικά Στοιχεία 200 4.3.3.2.1.3 Λοιπά Στοιχεία 201 4.3.3.2.1.4 Γεωγραφική Θέση 203 4.3.3.2.1.5 Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση 204 4.3.3.2.1.6 Παρατηρήσεις 205 4.3.3.2.2 Πλήρης κατάλογος φορέων 206 4.3.3.2.3 Κτιριακή υποδομή 208 4.3.3.2.4 Βιβλίο Κινητής Περιουσίας 210 4.3.3.2.5 Βιβλιοθήκη Μονάδας 212 4.3.3.3 Καρτέλα “ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ” 214 4.3.3.3.1 Εργαζόμενοι στο Φορέα μου (παρόντες και απόντες) 214 4.3.3.3.2 Τοποθετήσεις εργαζομένων στο φορέα μου 220 4.3.3.3.3 Άδειες (πλην Άνευ Αποδοχών) και Απουσίες 226 4.3.3.3.4 Απεργίες/Στάσεις Εργασίας 229 4.3.3.3.5 Αίτημα προσθήκης ωρομισθίων εργαζομένων 231 4.3.3.3.6 Καταχώριση Υλοποιημένων Υπερωριών 231 4.3.3.3.7 Ανάληψη υπηρεσίας Αναπληρωτή 232 4.3.3.4 Καρτέλα “ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ” 233 4.3.3.4.1 Διαχείριση Τμημάτων 234 4.3.3.4.2 Συνδιδασκαλίες Μαθημάτων Διαφορετικών Τμημάτων ή Τάξεων 235 4.3.3.4.3 Αναθέσεις Μαθημάτων σε Εκπαιδευτικούς 236 4.3.3.4.4 Κενά Μαθημάτων 237 4.3.3.4.5 Ωρολόγιο πρόγραμμα 238 4.3.3.4.6 Μαθητικό Δυναμικό 239 4.3.3.4.7 Μέσος Όρος Τμήματος 240 4.3.3.4.8 Σχολικές Εκδρομές 241 4.3.3.4.9 Παράμετροι αναφορών σχολικής μονάδας 243 4.3.3.4.10 Παράμετροι για αποστολή SMS 243 4.3.3.4.11 Παρακολούθηση και Συντονισμός της Ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων 244 4.3.3.4.12 Αντιγραφή τμημάτων στο νέο έτος 245 4.3.3.5 Καρτέλα «ΜΑΘΗΤΕΣ» 245 4.3.3.5.1 Στοιχεία Μαθητών 245 4.3.3.5.1.1 Κατάλογος Μαθητών και Αναλυτικά Στοιχεία Μαθητή 245 4.3.3.5.1.2 Καρτέλα Μαθητή 246 4.3.3.5.1.3 Συγκεντρωτικά στοιχεία Αλλοδαπών/Ρομά/Παλλινοστούντων 247 4.3.3.5.1.4 Πιστοποιητικό Γέννησης 248 4.3.3.5.1.5 Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών 249 4.3.3.5.1.6 Στοιχεία Φοίτησης για Απόκτηση Ιθαγένειας 250 4.3.3.5.1.7 Δράσεις Ενεργού Πολίτη 250 4.3.3.5.2 Εγγραφές μαθητών 251 4.3.3.5.2.1 Μαζική Ανανέωση Εγγραφών 251 4.3.3.5.2.2 Νέες Εγγραφές Μαθητών 252 4.3.3.5.2.3 Αίτηση Μετεγγραφής 254 4.3.3.5.2.4 Επεξεργασία Αιτήσεων Μετεγγραφής 255 4.3.3.5.2.5 Κατανομή μαθητών σε τμήματα 256 4.3.3.5.2.6 Αποδοχή μαθητών από προηγούμενη βαθμίδα 256 4.3.3.5.3 Απουσίες 257 4.3.3.5.4 Βαθμολογίες 258 4.3.3.5.5 Έκδοση Αποτελεσμάτων 259 4.3.3.5.6 Δηλώσεις Συμμετοχής Πανελληνίων (ΓΕΛ & ΕΠΑΛ) 260 4.3.3.5.7 Άλλες λειτουργίες 261 4.3.3.6 Καρτέλα «Αναφορές» 262 4.3.3.6.1 Ταξινόμηση και κριτήρια 263 4.3.3.6.2 Ρυθμίσεις εμφάνισης 264 4.3.3.6.3 Εμφάνιση 264 4.3.3.6.4 Επικεφαλίδες και υποσέλιδα 265 4.3.3.6.5 Προεπισκόπηση 266 4.3.4 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 267 4.3.5 Ασκήσεις 268 4.4 Tο λογισμικό σύγχρονης εκπαίδευσης WebEx 269 4.4.1 Πρόλογος - Εισαγωγή 269 4.4.1.1 Σκοπός της διδακτικής ενότητας 269 4.4.1.2 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 269 4.4.1.3 Σύντομη περιγραφή της ενότητας 269 4.4.2 Η ιστορία του WebEx Meeting 270 4.4.2.1 Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας WebEx Meetings 270 4.4.2.2 Θεσμικό πλαίσιο της υπηρεσίας WebEx Meetings 271 4.4.2.3 Πρόσβαση στην υπηρεσία WebEx Meetings 272 4.4.2.4 Είσοδο στην εφαρμογή WebEx 272 4.4.2.5 Έναρξη αίθουσας για τηλεδιάσκεψη / σύγχρονη τηλεκπαίδευση 275 4.4.3 Έναρξη τηλεδιάσκεψης από την εγκατεστημένη επιτραπέζια εφαρμογή στον υπολογιστή 279 4.4.3.1 Αudio settings(Ρυθμίσεις Ήχου) 279 4.4.3.2 Video settings(Ρυθμίσεις εικόνας) 280 4.4.3.3 Share (Διαμερισμός) 280 4.4.3.4 AI Assistant (Βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης) 282 4.4.3.5 More Options/Περισσότερες Επιλογές 284 4.4.3.6 Whiteboards(Χρήση και Διαμοιρασμός Ασπροπίνακα) 286 4.4.3.7 Mirror my video (Κατοπτρισμός βίντεο) 287 4.4.3.8 File Transfer (Αποστολή - Μεταφορά Αρχείων) 288 4.4.3.9 Breakout Sessions (Δημιουργία και ενεργοποίηση Ομάδων Εργασίας) 290 4.4.3.10 Polling (Ενεργοποίηση δυνατότητας για Ψηφοφορία) 292 4.4.4 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 292 4.4.5 Ασκήσεις 294 4.5 Πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης e-class 295 4.5.1 Πρόλογος - Εισαγωγή 295 4.5.1.1 Σκοπός της Διδακτικής Ενότητας 295 4.5.1.2 Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα 295 4.5.1.3 Σύντομη Περιγραφή της Ενότητας 296 4.5.2 Η πλατφόρμα Open eClass 296 4.5.2.1 Φορείς που χρησιμοποιούν την Open eClass 297 4.5.2.2 Οδηγοί τεκμηρίωσης και εγχειρίδια χρήσης 298 4.5.3 Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) 300 4.5.3.1 Ρόλοι Χρηστών 301 4.5.3.2 Κατηγορίες Μαθημάτων 302 4.5.3.3 Δομή Ηλεκτρονικού Μαθήματος 302 4.5.3.4 Είσοδος στην πλατφόρμα 303 4.5.3.5 Δημιουργία μαθήματος 304 4.5.3.6 Επιλογή σχολικής μονάδας 305 4.5.3.7 Εισαγωγή μαθητών 305 4.5.3.8 Δομή ηλεκτρονικού μαθήματος 306 4.5.3.9 Εισαγωγή περιγραφής μαθήματος 307 4.5.3.10 Εισαγωγή πληροφοριών του μαθήματος 308 4.5.3.11 Οργάνωση μαθήματος σε ενότητες(χρονικές/θεματικές) 308 4.5.4 Εργαλεία ηλεκτρονικού μαθήματος 309 4.5.4.1 Εργαλεία διαθέσιμα στους εκπαιδευόμενους & ενεργοποίηση ανενεργών εργαλείων 310 4.5.4.2 Κειμενογράφος 311 4.5.4.3 Εισαγωγή μαθηματικών συμβόλων 313 4.5.4.4 Εισαγωγή έγγραφων/αρχείων 313 4.5.4.5 Εισαγωγή πολυμέσων (εικόνες – βίντεο – ηχητικά αρχεία) 314 4.5.4.6 Εισαγωγή συνδέσμων 315 4.5.4.7 Εισαγωγή θέματος συζήτησης 316 4.5.4.8 Εισαγωγή ανακοινώσεων 317 4.5.4.9 Δημιουργία εργασίας 317 4.5.5 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 320 4.5.6 Ασκήσεις 322 4.6 Πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης moodle 323 4.6.1 Πρόλογος – Εισαγωγή 323 4.6.1.1 Σκοπός της διδακτικής ενότητας 323 4.6.1.2 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 323 4.6.1.3 Σύντομη περιγραφή της ενότητας 323 4.6.2 Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης 324 4.6.3 Μoodle 325 4.6.3.1 Παράγοντες που συντελούν στη διάδοση και αξιοπιστία του Moodle 326 4.6.3.2 Δυνατότητες του Moodle 327 4.6.3.3 Ιστορική εξέλιξη του Moodle 328 4.6.3.4 Στατιστικά χρήσης του Moodle 329 4.6.3.5 Ρόλοι χρηστών στο Moodle 329 4.6.4 Εξάσκηση στο Moodle 331 4.6.4.1 Mount Orange School 331 4.6.4.2 Moodle Sandbox 331 4.6.4.3 Δημιουργία μαθήματος του Moodle/Mount Orange School 332 4.6.4.4 Ρόλοι στο δοκιμαστικό περιβάλλον του Mount Orange School 334 4.6.4.5 Σύνδεση ως εκπαιδευτής 335 4.6.4.6 Αλλαγή Ρόλου 340 4.6.4.7 Προφίλ 341 4.6.4.7.1 Επεξεργασία προφίλ 342 4.6.4.7.2 Προτιμήσεις 344 4.6.4.8 Διαχείριση μηνυμάτων 347 4.6.4.9 Διαχείριση μαθημάτων 348 4.6.4.10 Γνωριμία με το περιβάλλον του μαθήματος 349 4.6.4.10.1 Διαχείριση Ενοτήτων 351 4.6.4.10.2 Εισαγωγική ενότητα 355 4.6.4.10.3 Συμμετέχοντες 355 4.6.4.10.4 Διαχείριση Βαθμών 356 4.6.4.10.5 Εκπαιδευτικοί Πόροι και Δραστηριότητες 357 4.6.4.10.6 Πόροι (resources) 360 4.6.4.10.7 Δραστηριότητες στο Moodle 365 4.6.5 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 383 4.6.6 Ασκήσεις 384 Παράρτημα ΠΣ myschool 385 Βιβλιογραφία/Περαιτέρω πληροφορία 422 Eνδεικτικές διαδικτυακές διευθύνσεις 426el
dc.format.extent191el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΠληροφορική και ψηφιακές υπηρεσίεςel
dc.subject.otherΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subject.otherΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.titleΟ ψηφιακός μετασχηματισμός στη διοίκηση εκπαίδευσηςel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΔιαλειτουργικότηταel
dc.subject.keywordsΓενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένωνel
dc.subject.keywordsΑνοικτοί εκπαιδευτικοί πόροιel
dc.subject.keywordsΨηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενοel
dc.subject.keywordsΠανελλήνιο Σχολικό Δίκτυοel
dc.subject.keywordsΠληροφοριακό σύστημα myschoolel
dc.subject.keywordsAI Assistant (Βοηθός τεχνητής νοημοσύνης)el
dc.subject.lifeventΕκπαίδευση και Έρευναel
dc.contributor.reviewerΒουλτσίδης, Παντελεήμων-
dc.contributor.reviewerΣτεφάνου, Αντώνιος-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Διοίκηση Εκπαίδευσης.pdf33.91 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα