Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1069
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA) | el |
dc.contributor.advisor | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.contributor.author | Αγγελάκη, Τριανταφυλλιά | - |
dc.contributor.author | Κομσέλη, Φωτεινή | - |
dc.contributor.author | Τζοβλά, Ειρήνη | - |
dc.contributor.editor | Γκίκα, Ελευθερία | - |
dc.creator | ΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠ | el |
dc.date.accessioned | 2025-06-30T08:47:08Z | - |
dc.date.available | 2025-06-30T08:47:08Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/ | el |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1069 | - |
dc.description | Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η περιγραφή και ανάλυση των εννοιών ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία και η κατανόηση και εφαρμογή των πρακτικών που προϋποθέτουν. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει οι συμμετέχοντες/ουσες να αποκομίσουν βασικές γνώσεις αναφορικά με το τι σημαίνει ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία, ποιοι είναι οι παράγοντες που τις εμποδίζουν, πώς μπορούν η διακοπή και ο διάλογος να αποτελέσουν καταλυτικούς παράγοντες δημιουργίας συνεργατικού κλίματος στον χώρο εργασίας, και πώς η ενεργητική ακρόαση και η αποτελεσματική επικοινωνία μπορούν να συμβάλλουν στη διαχείριση και την επίλυση συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον. | el |
dc.description.abstract | Μετά την παρακολούθηση του επιμορφωτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να: Γνωρίζουν τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν επιτυχώς στις σημερινές απαιτήσεις αναφορικά με την δημιουργία εύρυθμων διαπροσωπικών και επαγγελματικών σχέσεων. Προσδιορίζουν και περιγράφουν τους παράγοντες που εμποδίζουν την ενεργητική ακρόαση και την αποτελεσματική επικοινωνία Βελτιώσουν την δεξιότητα της ενεργητικής ακοής και της επικοινωνίας σε διαπροσωπικό και ομαδικό επίπεδο. Απώτερος στόχος είναι να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις για εύρυθμες διαπροσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις. Έννοιες- | el |
dc.description.tableofcontents | Δήλωση Πνευματικών Δικαιωμάτων Εκπαιδευτικού Υλικού .................................... 5 Σκοπός και στόχοι του επιμορφωτικού προγράμματος ............................................... 6 Σκοπός ........................................................................................................................ 6 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ................................................................ 6 1.1 Ορισμός και έννοια ενεργητικής ακρόασης ......................................................... 7 Σκοπός της θεματικής ενότητας ................................................................................. 7 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ................................................................ 7 Εισαγωγή ................................................................................................................. 8 1.1.α Ορισμός ενεργητικής ακρόασης .................................................................... 8 1.1.β Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης .................................................................. 11 1.1.γ H κλίμακα Στάσης Ενεργητικής ακρόασης (Active Listening Scale - ALAS) ............................................................................................................................... 12 1.1.δ Ενεργητική ακρόαση και συναισθηματική νοημοσύνη ............................... 15 1.1.ε Εμπόδια κατά τη διαδικασία της ενεργητικής ακρόασης ............................. 16 1.1.στ΄ Ψυχολογικά εμπόδια στην ενεργητική ακρόαση ...................................... 17 1.2 Ενεργός ακροατής, επίλυση διαφωνιών και ενίσχυση της παραγωγικότητας .... 21 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 21 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 21 1.2.α Ενεργός ακροατής ........................................................................................ 22 1.2.β Πλεονεκτήματα ενεργητικής ακρόασης ....................................................... 24 1.2.γ. Συμβολή της ενεργητικής ακρόασης στην διαχείριση διαφωνιών και στην δημιουργία ομαδικού πνεύματος ........................................................................... 25 Βιβλιογραφικές αναφορές 1ης και 2ης θεματικής ενότητας ....................................... 28 1.3 Επικοινωνία – Αποτελεσματική Επικοινωνία .................................................... 31 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 31 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 31 ΕΚΔΔΑ Κύκλος Ασύγχρονης επιμόρφωσης: Ενεργητική Ακρόαση και Αποτελεσματική Επικοινωνία 4 1.3.α Επικοινωνία: Μια Πολυδιάστατη Διαδικασία ............................................. 32 1.3.β Αποτελεσματική επικοινωνία ....................................................................... 35 1.3.γ Μορφές επικοινωνίας ................................................................................... 38 1.3.δ Εμπόδια στην επικοινωνία ........................................................................... 45 1.4 Η αποτελεσματική επικοινωνία ως παράγοντας συνεργασίας στο εργασιακό περιβάλλον ................................................................................................................ 49 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 49 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 49 1.4.α Προϋποθέσεις αποτελεσματικής επικοινωνίας ............................................ 50 1.4.β Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στον χώρο εργασίας ......... 52 1.5. Η αποτελεσματική επικοινωνία ως εργαλείο στη διαχείριση της σύγκρουσης 57 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 57 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 57 1.5.α Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στη διαχείριση της σύγκρουσης ........................................................................................................... 58 Βιβλιογραφικές αναφορές ενοτήτων 1.3., 1.4 και 1.5 .............................................. 69 | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.publisher | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject | Δημόσια διοίκηση και διακυβέρνηση | el |
dc.subject.other | Ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου | el |
dc.subject.other | Οργανωσιακή επικοινωνία | el |
dc.title | Ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία | el |
dc.title.alternative | Κύκλος ασύγχρονης επιμόρφωσης | el |
dc.type | Learning Object | el |
dc.rights.holder | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject.keywords | Ενεργητική ακρόαση | el |
dc.subject.keywords | Αποτελεσματική επικοινωνία | el |
dc.subject.keywords | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.keywords | Συγκρούσεις στο εργασιακό περιβάλλον | el |
dc.subject.lifevent | Δικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκηση | el |
dc.contributor.reviewer | Κομσέλη, Φωτεινή | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Εκπαιδευτικό Υλικό |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Εκπαιδευτικό υλικό ΚΥΚΛΟΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ _final.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα