Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1069
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΑγγελάκη, Τριανταφυλλιά-
dc.contributor.authorΚομσέλη, Φωτεινή-
dc.contributor.authorΤζοβλά, Ειρήνη-
dc.contributor.editorΓκίκα, Ελευθερία-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-06-30T08:47:08Z-
dc.date.available2025-06-30T08:47:08Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1069-
dc.descriptionΣκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η περιγραφή και ανάλυση των εννοιών ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία και η κατανόηση και εφαρμογή των πρακτικών που προϋποθέτουν. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει οι συμμετέχοντες/ουσες να αποκομίσουν βασικές γνώσεις αναφορικά με το τι σημαίνει ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία, ποιοι είναι οι παράγοντες που τις εμποδίζουν, πώς μπορούν η διακοπή και ο διάλογος να αποτελέσουν καταλυτικούς παράγοντες δημιουργίας συνεργατικού κλίματος στον χώρο εργασίας, και πώς η ενεργητική ακρόαση και η αποτελεσματική επικοινωνία μπορούν να συμβάλλουν στη διαχείριση και την επίλυση συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον.el
dc.description.abstractΜετά την παρακολούθηση του επιμορφωτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να:  Γνωρίζουν τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν επιτυχώς στις σημερινές απαιτήσεις αναφορικά με την δημιουργία εύρυθμων διαπροσωπικών και επαγγελματικών σχέσεων.  Προσδιορίζουν και περιγράφουν τους παράγοντες που εμποδίζουν την ενεργητική ακρόαση και την αποτελεσματική επικοινωνία  Βελτιώσουν την δεξιότητα της ενεργητικής ακοής και της επικοινωνίας σε διαπροσωπικό και ομαδικό επίπεδο. Απώτερος στόχος είναι να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις για εύρυθμες διαπροσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις. Έννοιες-el
dc.description.tableofcontentsΔήλωση Πνευματικών Δικαιωμάτων Εκπαιδευτικού Υλικού .................................... 5 Σκοπός και στόχοι του επιμορφωτικού προγράμματος ............................................... 6 Σκοπός ........................................................................................................................ 6 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ................................................................ 6 1.1 Ορισμός και έννοια ενεργητικής ακρόασης ......................................................... 7 Σκοπός της θεματικής ενότητας ................................................................................. 7 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ................................................................ 7 Εισαγωγή ................................................................................................................. 8 1.1.α Ορισμός ενεργητικής ακρόασης .................................................................... 8 1.1.β Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης .................................................................. 11 1.1.γ H κλίμακα Στάσης Ενεργητικής ακρόασης (Active Listening Scale - ALAS) ............................................................................................................................... 12 1.1.δ Ενεργητική ακρόαση και συναισθηματική νοημοσύνη ............................... 15 1.1.ε Εμπόδια κατά τη διαδικασία της ενεργητικής ακρόασης ............................. 16 1.1.στ΄ Ψυχολογικά εμπόδια στην ενεργητική ακρόαση ...................................... 17 1.2 Ενεργός ακροατής, επίλυση διαφωνιών και ενίσχυση της παραγωγικότητας .... 21 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 21 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 21 1.2.α Ενεργός ακροατής ........................................................................................ 22 1.2.β Πλεονεκτήματα ενεργητικής ακρόασης ....................................................... 24 1.2.γ. Συμβολή της ενεργητικής ακρόασης στην διαχείριση διαφωνιών και στην δημιουργία ομαδικού πνεύματος ........................................................................... 25 Βιβλιογραφικές αναφορές 1ης και 2ης θεματικής ενότητας ....................................... 28 1.3 Επικοινωνία – Αποτελεσματική Επικοινωνία .................................................... 31 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 31 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 31 ΕΚΔΔΑ Κύκλος Ασύγχρονης επιμόρφωσης: Ενεργητική Ακρόαση και Αποτελεσματική Επικοινωνία 4 1.3.α Επικοινωνία: Μια Πολυδιάστατη Διαδικασία ............................................. 32 1.3.β Αποτελεσματική επικοινωνία ....................................................................... 35 1.3.γ Μορφές επικοινωνίας ................................................................................... 38 1.3.δ Εμπόδια στην επικοινωνία ........................................................................... 45 1.4 Η αποτελεσματική επικοινωνία ως παράγοντας συνεργασίας στο εργασιακό περιβάλλον ................................................................................................................ 49 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 49 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 49 1.4.α Προϋποθέσεις αποτελεσματικής επικοινωνίας ............................................ 50 1.4.β Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στον χώρο εργασίας ......... 52 1.5. Η αποτελεσματική επικοινωνία ως εργαλείο στη διαχείριση της σύγκρουσης 57 Σκοπός της θεματικής ενότητας ............................................................................... 57 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα .............................................................. 57 1.5.α Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στη διαχείριση της σύγκρουσης ........................................................................................................... 58 Βιβλιογραφικές αναφορές ενοτήτων 1.3., 1.4 και 1.5 .............................................. 69el
dc.format.extent73el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΔημόσια διοίκηση και διακυβέρνησηel
dc.subject.otherΑνάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίουel
dc.subject.otherΟργανωσιακή επικοινωνίαel
dc.titleΕνεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνίαel
dc.title.alternativeΚύκλος ασύγχρονης επιμόρφωσηςel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΕνεργητική ακρόασηel
dc.subject.keywordsΑποτελεσματική επικοινωνίαel
dc.subject.keywordsΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordsΣυγκρούσεις στο εργασιακό περιβάλλονel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
dc.contributor.reviewerΚομσέλη, Φωτεινή-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα