Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/973
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΝικολόπουλος, Αθανάσιος-
dc.contributor.authorΝικολοπούλου, Aναστασία-
dc.creatorΕΚΔΔΑ. ITEKel
dc.date.accessioned2022-12-13T10:10:07Z-
dc.date.available2022-12-13T10:10:07Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/973-
dc.descriptionΜέσω της αναλυτικής αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης, αναμένεται να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την ετοιμότητα του νομοθετικού πλαισίου για τη διασφάλιση της δυνατότητας για την έγκαιρη και στοχευμένη κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο επίπεδο με το αναγκαίο και επαρκές εκπαιδευτικό δυναμικό, παρέχοντας τη βάση για τη χάραξη μιας συνεκτικής πολιτικής στελέχωσης στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε άμεση διασύνδεση και με τις ανάγκες στελέχωσης του υπολοίπου δημοσίου τομέα.el
dc.description.abstractΣτόχος της προτεινόμενης μελέτης είναι: • η αναλυτική και εμπεριστατωμένη χαρτογράφηση της υπάρχουσας κατάστασης αναφορικά με την στελέχωση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε εκπαιδευτικό προσωπικό, υπό το πρίσμα, πρωτίστως, της καταγραφής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου και, εν συνεχεία, • η επεξεργασία και η ανάλυση όλων των συναφών πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ενός δομημένου μοντέλου υπολογισμών και τέλος, • η εξαγωγή συμπερασμάτων και προτάσεων ως προς τη δυνατότητα κάλυψης των διαρκώς εξελισσόμενων εκπαιδευτικών αναγκών σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο επίπεδο.el
dc.description.tableofcontentsΧρήσιμες Συντομογραφίες……………………………………………………………………………………………………3 Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή 5 Κεφάλαιο 2: Επισκόπηση κανονιστικού πλαισίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 9 2.1. Κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας σχολικών μονάδων 9 2.1.1. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 9 2.1.1.1. Προσχολική Εκπαίδευση 9 2.1.1.2. Δημοτική Εκπαίδευση 11 2.1.2. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 13 2.1.2.1. Γυμνάσιο 13 2.1.2.2. Λύκειο 14 2.1.3. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 20 2.1.4. Διαδικασία και κριτήρια συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων 21 2.2. Κανονιστικό Πλαίσιο που διέπει το εκπαιδευτικό προσωπικό 22 2.2.1. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 22 2.2.1.1. Προσχολική εκπαίδευση 22 2.2.1.2. Δημοτική εκπαίδευση 23 2.2.2. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 24 Κεφάλαιο 3: Μοντέλο Διοίκησης της Ελληνικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης 28 Κεφάλαιο 4: Αποτίμηση του Μοντέλου Διοίκησης της Ελληνικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης μέσω της επισκόπησης τήρησης του κανονιστικού πλαισίου 32 4.1. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση – Σχολικό Έτος 2021-2022 32 4.2. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Σχολικό Έτος 2021-2022 44 Κεφάλαιο 5: Μελέτη της λειτουργίας και των αναγκών στην Α/θμια & Β/θμια Εκπαίδευση 51 5.1. Μελέτη της λειτουργίας και των αναγκών της Προσχολικής Εκπαίδευσης Γενικής Παιδείας 51 5.2. Μελέτη της λειτουργίας και των αναγκών στα Δημοτικά Σχολεία Γενικής Παιδείας 56 5.3. Μελέτη της λειτουργίας και των αναγκών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και τα Επαγγελματικά Λύκεια 58 5.4. Αποτύπωση της Λειτουργίας και των Αναγκών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 59 Κεφάλαιο 6: Ανάλυση Αναγκών που καλύπτονται με Αναπληρωτές και δεν επιδέχονται άμεσης μείωσης 62 Κεφάλαιο 7: Συμπεράσματα - Προτάσεις 65 Κεφάλαιο 8: Βιβλιογραφικές Αναφορές 67 - Νομοθετικό και λοιπό κανονιστικό πλαίσιο 67 - Μελέτες και λοιπό υλικό 69 Πηγές και Πρωτογενή Δεδομένα της Μελέτης 69el
dc.format.extent70el
dc.language.isogrel
dc.relation.urihttps://op.europa.eu/webpub/eac/education-and-training-monitor-2020/countries/greece.htmlel
dc.relation.urihttps://education.ec.europa.eu/sites/default/files/document-library-docs/et-monitor-report-2018-greece_en.pdfel
dc.relation.urihttps://www.oecd.org/education/education-at-glance/EAG2019_CN_GRC.pdfel
dc.relation.urihttps://ec.europa.eu/info/business-economy-euro/economy-finance-and-euro-publications_enel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subject.otherΒαθμίδες Εκπαίδευσηςel
dc.titleΧαρτογράφηση και αξιολόγηση του κανονιστικού πλαισίου που διέπει την στελέχωση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκών σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζονταel
dc.typeΜελέτηel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordsΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordsΙκανοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκώνel
dc.subject.keywordsΕιδική Αγωγήel
dc.subject.keywordsΕκπαιδευτική αξιολόγησηel
dc.subject.keywordsΔιδακτικό Ωράριοel
dc.subject.lifeventΕκπαίδευση και Έρευναel
dc.contributor.reviewerΜαρκαντωνάκης, Στυλιανός-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Mελέτες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Χαρτογράφηση και Αξιολόγηση 1.pdf3.74 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα