Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/163
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού(CC BY)el
dc.contributor.advisorΤμήμα Διαρκούς Επιμόρφωσης Τεχνικών Παραγωγής Δημοσίων Έργων, Υποστήριξης Εκπαίδευσης & Παραγωγής Προγραμμάτων Εκπαίδευσηςel
dc.contributor.authorΠαπακώστα, Κλεοπάτρα-
dc.contributor.editorΣιδηρόπουλος, Νίκος-
dc.creatorΓενική Γραμματεία Δημοσίων Έργωνel
dc.date.accessioned2019-12-17T09:38:30Z-
dc.date.available2019-12-17T09:38:30Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.urihttps://hosting36.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/163-
dc.description.abstractΓια τον προγραμματισμό των νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τη διετία 2014-2015 σχεδιάστηκε η εκπόνηση της παρούσας μελέτης ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών των Διευθύνσεων, Ε.Υ.Δ.Ε, Ανεξαρτήτων Τμημάτων και Εποπτευόμενων Φορέων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων. Η μελέτη στηρίζεται σε στοιχεία που προέκυψαν από ατομικά ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από τα στελέχη της Γ.Γ.Δ.Ε. και από ερωτηματολόγια πουανίχνευσαν τις εκπαιδευτικές ανάγκες στο επίπεδο της μικρότερης οργανικής μονάδας (Τμήματος) και συμπληρώθηκαν από τους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Γ.Γ.Δ.Ε. Συλλέχθηκαν συνολικά 345 ατομικά ερωτηματολόγια και 94 ερωτηματολόγια Τμημάτων. Με την κατάρτιση των ερωτηματολογίων επιδιώχθηκε να ανιχνευθεί η δημοφιλέστερη πρώτη προτεραιότητα επιμόρφωσης μεταξύ 33 προτεινόμενων εκπαιδευτικών θεμάτων. Πέρα από τη σαφή επιλογή της πρώτης προτεραιότητας, θεωρήθηκε ιδιαίτερα σημαντικό να αποτυπωθεί η συμβολή της δεύτερης, τρίτης, τέταρτης, πέμπτης, έκτης, έβδομης, όγδοης, ένατης, και δέκατης προτεραιότητας στη διαμόρφωση του καταλόγου των εκπαιδευτικών θεμάτων. Αποφασίστηκε η δημιουργία δύο συνθετικών δεικτών: (α) του συνθετικού δείκτη που προκύπτει από τη σύνθεση των 5 πρώτων προτεραιοτήτων και (β) του συνθετικού δείκτη που προκύπτει από τη σύνθεση των 10 πρώτων προτεραιοτήτων. Από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τη στατιστική επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και των ερωτηματολογίων Τμημάτων, προκύπτει μια αξιοσημείωτη ταύτιση των εκπαιδευτικών θεμάτων που ιεραρχούνται στις πρώτες θέσεις προτεραιότητας. Συνθέτοντας τους πίνακες: (α) της δημοφιλέστερης πρώτης προτεραιότητας επιμόρφωσης, από την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων, (β) των συνθετικών δεικτών που προκύπτουν από τη σύνθεση των 5 πρώτων προτεραιοτήτων, από την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων, και (γ) των συνθετικών δεικτών που προκύπτουν από τη σύνθεση των 10 πρώτων προτεραιοτήτων, με την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων προκύπτει ο τελικός συνθετικός πίνακας θεμάτων επιμόρφωσης. Με βάση τον τελικό συνθετικό πίνακα θεμάτων επιμόρφωσης, προτείνονται 19 εκπαιδευτικά προγράμματα για να υλοποιηθούν τη διετία 2014-2015. Ο πίνακας με τα 19 εκπαιδευτικά προγράμματα, αποτελεί τον «οδηγό» για τις δράσεις επιμόρφωσης εκπαίδευσης την διετία 2014-2015. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι απόλυτα εστιασμένα στις ανάγκες της Γ.Γ.Δ.Ε και των εποπτευόμενων φορέων της με παραδείγματα κι εφαρμογές δημοσίων έργων αρμοδιότητας των οργανικών μονάδων τους.el
dc.description.tableofcontentsΠερίληψη ................................................................................................................................... 3 1. Εισαγωγή ............................................................................................................................... 5 2. Μεθοδολογία ........................................................................................................................ 6 2.1. Εργαλεία ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών που χρησιμοποιήθηκαν ...................... 6 2.2. Η σύνθεση των ερωτηματολογίων ................................................................................ 6 2.2.1 Το ατομικό ερωτηματολόγιο………………………………………………………………………6 2.2.2 Το ερωτηματολόγιο Τμήματος……………………………………………………………………8 2.3. Αποστολή ερωτηματολογίων, συλλογή και επεξεργασία των απαντήσεων ............. 8 3. Αποτελέσματα ..................................................................................................................... 10 3.1. Βαθμός ανταπόκρισης (response rate) ........................................................................ 10 3.2. Στατιστική επεξεργασία ερωτηματολογίων ................................................................. 11 3.2.1. Τα ατομικά ερωτηματολόγια…………………………………………………………………..11 3.2.2. Τα ερωτηματολόγια Τμημάτων……………………………………………………………….31 4. Συμπεράσματα - Προτάσεις ................................................................................................ 54 4.1. Θεματολογία σεμιναρίων επιμόρφωσης .................................................................... 54 4.2. Εισηγητές και Εισηγήσεις ............................................................................................. 65 4.3. Υποδομές κι εκπαιδευτικό υλικό ................................................................................. 65 4.4. Αξιολόγηση σεμιναρίου και πιστοποίηση των εκπαιδευομένων ................................ 66 4.5. Κόστος υλοποίησης ...................................................................................................... 66 παράρτημα 1 Το ατομικό ερωτηματολόγιο ........................................................................... 68 παράρτημα 2 Πίνακας Εκπαιδευτικών Θεμάτων .................................................................. 71 παράρτημα 3 Το ερωτηματολόγιο Τμήματος ....................................................................... 85el
dc.format.extent86el
dc.language.isogrel
dc.subjectΘεματική Ταξινόμηση::Δημόσια Διοίκησηel
dc.subject.otherΘεματική Ταξινόμηση::Εκπαίδευσηel
dc.titleΜελέτη Ανίχνευσης Εκπαιδευτικών Αναγκών, για τη διετία 2014 – 2015, των στελεχών των Διευθύνσεων, Ε.Υ.Δ.Ε, Ανεξαρτήτων Τμημάτων και Εποπτευόμενων Φορέων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠ.Υ.ΜΕ.ΔΙ.el
dc.typeΜελέτηel
dc.rights.holderΓενική Γραμματείας Δημοσίων Έργωνel
dc.subject.keywordsανίχνευση εκπαιδευτικών αναγκώνel
dc.subject.keywordsresponse rateel
dc.subject.keywordsσεμινάρια επιμόρφωσηςel
dc.subject.keywordsεκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
Εμφανίζεται στις συλλογές:Mελέτες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Anixneusi_ekpaideutikon_anagkon_ggde.pdf439.82 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα