Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1089
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΓιάνναρου, Φώτω-
dc.contributor.authorΓκέγκας, Αθανάσιος-
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Στυλιανή-
dc.contributor.authorΑνδριανού, Προκόπιος-
dc.contributor.authorΧαραλαμποπούλου, Νικολέτα-
dc.contributor.authorΚαρτζή, Γεωργία-
dc.contributor.authorΧριστοφορίδη, Ειρήνη Χριστοφόρου-
dc.contributor.authorΠαππάς, Δημήτριος-
dc.contributor.authorΙωάννου, Νικόλαος-
dc.contributor.authorΒουτσινάς, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΚλινάκης, Εμμανουήλ-
dc.contributor.authorΜπάκας, Γιάννης-
dc.contributor.authorΖωγράφου, Μαρία-Λίντα-
dc.contributor.authorΡενδούμη, Δήμητρα-
dc.contributor.authorΒουλτσίδης, Παντελής-
dc.contributor.authorΜπουρμπούλη, Αγγελική-
dc.contributor.editorΔιονάτος, Χαράλαμπος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-10-29T09:51:59Z-
dc.date.available2025-10-29T09:51:59Z-
dc.date.issued2025-10-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1089-
dc.descriptionΟ Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στο ελληνικό δημόσιο είναι ένας νέος ρόλος, ο οποίος θεσμοθετήθηκε με τον ν.4940/2022. Σε κάθε υπουργείο ορίζονται ένας ή περισσότεροι Σύμβουλοι, με σκοπό την ομαλή εφαρμογή των πολιτικών και διαδικασιών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου, καθώς και την υποστήριξη των υπηρεσιών σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διδακτικής ενότητας αποτελεί: ✓ η κατανόηση του ρόλου του Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, των ευθυνών του και των αρμοδιοτήτων του στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου, με σκοπό οι εκπαιδευόμενοι να μπορέσουν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο έργο τους, σε περίπτωση που κληθούν να στελεχώσουν το νέο αυτό θεσμό. ✓ Η κατανόηση των βασικών πολιτικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και το πώς αυτές εφαρμόζονται στην ελληνική δημόσια διοίκησηel
dc.description.tableofcontents1. Τα καθήκοντα του Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού- Ο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στο σύγχρονο περιβάλλον της δημόσιας διοίκησης - Προκλήσεις και Διεθνείς Πρακτικές - Σύγχρονες πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ................................................. 1 1.1 Ο ρόλος του Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ....................................................... 2 1.2 Ο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στο σύγχρονο περιβάλλον της δημόσιας διοίκησης................................................................................................................................................. 5 1.3 Σύγχρονες πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ............................................................. 6 2. Στοχοθεσία (ν.4940/2022)- Διοίκηση βάσει αποτελεσμάτων ....................................................... 14 2.1 Διοίκηση μέσω Στόχων και ο ν. 4940/2022 – Γιατί να εφαρμόσουμε στοχοθεσία; ..................... 15 2.2 Διαδικασία και πηγές καθορισμού στόχων ................................................................................... 17 2.2.1 Ετήσιος κύκλος αξιολόγησης και στοχοθεσίας .................................................................... 17 2.2.2 Διαδικασία καθορισμού των στόχων .................................................................................... 18 2.2.2.1 Υποχρεωτικές κατηγορίες στοχοθεσίας ................................................................................ 18 2.2.2.2 Πηγές καθορισμού στόχων ................................................................................................... 19 2.3 Μεθοδολογία καθορισμού στόχων ............................................................................................... 21 2.3.1 Ορισμός στόχου .................................................................................................................... 21 2.3.2 Βασικά χαρακτηριστικά στόχου – Προσέγγιση S.M.A.R.T. ................................................ 21 2.3.3 Ανάλυση υποχρεωτικών κατηγοριών στοχοθεσίας - πρακτικά παραδείγματα .................... 22 2.4 Καταχώριση στόχων ..................................................................................................................... 26 2.5 Ο ρόλος του Συμβούλου Ανάπτυξης σε σχέση με τη στοχοθεσία ................................................ 28 3. Αξιολόγηση - Συνέντευξη αξιολόγησης ....................................................................................... 31 3.1 Η αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζόμενων ως εργαλείο της διοίκησης ................................ 32 3.2 Η φιλοσοφία του συστήματος αξιολόγησης του νόμου 4940/2022 (Α’ 112) ............................... 33 3.2.1 Κύρια χαρακτηριστικά του νέου συστήματος αξιολόγησης ................................................. 34 3.3 Η φιλοσοφία και η διαδικασία της συνέντευξης ........................................................................... 36 3.4 Διαδικασία αξιολόγησης ............................................................................................................... 39 3.4.1 Η διαδικασία και τα έντυπα αξιολόγησης των προϊσταμένων οργανικών μονάδων ............ 41 3.4.2 Υπολογισμός βαθμολογίας προϊσταμένων οργανικών μονάδων ......................................... 42 3.4.3 Έκθεση Αξιολόγησης Προϊσταμένου οργανικής μονάδας ................................................... 44 3.4.4 Η διαδικασία αξιολόγησης των υπαλλήλων ......................................................................... 45 3.4.5 Αξιολόγηση επιπέδου δεξιοτήτων υπαλλήλου ..................................................................... 46 3.4.6 Υπάλληλοι Υψηλής Απόδοσης ............................................................................................. 47 3.4.7 Έκθεση Αξιολόγησης Υπαλλήλου ........................................................................................ 47 3.5 Βασικές Αρχές & Προϋποθέσεις αξιολόγησης ............................................................................. 48 2 3.6 Επιτροπές Εποπτείας αξιολόγησης ............................................................................................... 49 4. Σχεδίο Ανάπτυξης - Οι δεξιότητες στο πλαίσιο του ν. 4940/2022 – Διοίκηση βάσει ικανοτήτων 52 4.1 Η έννοια της διοίκησης μέσω ικανοτήτων .................................................................................... 53 4.2 Καλές πρακτικές για τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού ................................................. 56 4.3 Το Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων του ν.4940/2022 ......................................................................... 59 4.4 Η νέα διαδικασία αξιολόγησης και το Σχέδιο Ανάπτυξης ............................................................ 67 4.5 Μέθοδοι ανάπτυξης των δεξιοτήτων ............................................................................................ 68 4.6 Κατευθυντήριες γραμμές για τις συναντήσεις αξιολόγησης μεταξύ αξιολογητών και αξιολογούμενων για το Σχέδιο Ανάπτυξης ........................................................................................... 69 5. Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου (Απογραφή) ......................................... 71 5.1 Δυνατότητα αξιοποίησης των στοιχείων του Μητρώου ............................................................... 75 5.2 Βασικές διαδικασίες του Μητρώου .............................................................................................. 76 5.2.1 Εισαγωγή νέας πρόσληψης ................................................................................................... 76 5.2.2 Επισκόπηση και ενημέρωση των πεδίων της καρτέλας του υπαλλήλου στο μητρώο .......... 83 5.2.3 Διαγραφή υπαλλήλου από το μητρώο................................................................................... 87 6. Ψηφιακά οργανογράμματα ........................................................................................................... 90 6.1 Ποια η αξία των Οργανογραμμάτων ............................................................................................. 90 6.1.1 Γιατί να έχω οργανωτική δομή; ............................................................................................ 90 6.1.2 Γιατί όλοι οι φορείς - οργανισμοί πρέπει να έχουν οργανωτική δομή; ................................. 91 6.2 Η σημασία του οργανογράμματος ................................................................................................ 91 6.3 Οργανόγραμμα: Ορισμός – Τύποι - Κατηγορίες .......................................................................... 92 6.3.1 Τύποι οργανογραμμάτων ...................................................................................................... 93 6.3.2 Βασικές κατηγορίες οργανογραμμάτων ................................................................................ 94 6.4 Ψηφιακό Οργανόγραμμα: Ορισμός - Νομοθεσία ......................................................................... 96 6.4.1 Ποια η χρησιμότητα των Ψηφιακών Οργανογραμμάτων; .................................................... 96 6.5 Βασικά σημεία ενός Ψηφιακού Οργανογράμματος ...................................................................... 97 6.5.1 Βασικά στοιχεία φορέα: ........................................................................................................ 97 6.5.2 Οργανικές μονάδες: .............................................................................................................. 97 6.5.3 Θέσεις προσωπικού:.............................................................................................................. 98 6.6 Ο ρόλος του Συμβούλου Ανάπτυξης σε σχέση με τα ψηφιακά οργανογράμματα ........................ 99 6.7 Μελέτη Περίπτωσης στο πεδίο του ψηφιακού οργανογράμματος ............................................... 99 6.7.1 Κείμενο Μελέτης Περίπτωσης ............................................................................................. 99 6.7.2 Κριτήρια Αξιολόγησης των Απαντήσεων στη Μελέτη Περίπτωσης .................................. 100 6.7.3 Κρίσιμα σημεία για τον Εκπαιδευτή ................................................................................... 100 7. Περιγράμματα θέσεων εργασίας ................................................................................................. 102 7.1 Τι είναι τα Περιγράμματα Θέσης Εργασίας ................................................................................ 103 7.1.1 Γενικό Περίγραμμα Εργασίας ............................................................................................. 104 7.1.2 Ποιο είναι και πως διαβάζεται το Γενικό Περίγραμμα Θέσης Εργασίας ........................... 106 7.1.3 Το Ειδικό Περίγραμμα Θέσης Εργασίας ............................................................................ 107 7.1.4 Ποιο είναι, πως διαβάζεται και πως συμπληρώνεται το Ειδικό Περίγραμμα Θέσης Εργασίας 108 7.2 Γιατί τα Περιγράμματα Θέσεων Εργασίας είναι Πολύτιμο Εργαλείο Στρατηγικής Στελέχωσης 111 7.3 Το Κανονιστικό Πλαίσιο των Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας ............................................. 112 7.4 Σύμβουλος Ανάπτυξης και Περιγράμματα Θέσεων Εργασίας ................................................... 113 7.5 Μελέτη Περίπτωσης στο πεδίο των Ειδικών Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας ..................... 114 8. Σύστημα κινητικότητας............................................................................................................... 116 8.1 Έννοιες - Τύποι της Κινητικότητας ............................................................................................ 117 8.1.1 Τοποθέτηση......................................................................................................................... 117 8.1.2 Μετακίνηση ........................................................................................................................ 118 8.1.3 Μετάθεση ........................................................................................................................... 118 8.1.4 Απόσπαση ........................................................................................................................... 120 8.1.5 Μετάταξη ............................................................................................................................ 120 8.2 Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας .................................................................................................. 121 8.2.1 Έκταση Εφαρμογής ............................................................................................................ 121 8.2.2 Προϋποθέσεις Συμμέτοχης ................................................................................................. 122 8.2.3 Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας ..................................................................................... 123 8.2.4 Διαδικασία Κύκλων Κινητικότητας .................................................................................... 125 8.3 Εσωτερικές Μετατάξεις .............................................................................................................. 131 8.3.1 Μετάταξη σε άλλο κλάδο ................................................................................................... 131 8.3.2 Μετάταξη σε ανώτερη κατηγόρια ....................................................................................... 131 8.4 Κατ’ εξαίρεση Μετατάξεις και Αποσπάσεις ............................................................................... 132 8.4.1 Μετάταξη/Απόσπαση για λόγους υγείας ............................................................................ 132 8.4.2 Απόσπαση για λόγους συνυπηρέτησης ............................................................................... 134 8.4.3 Αμοιβαία Μετάταξη ............................................................................................................ 135 9. Ετήσιος και πολυετής προγραμματισμού προσλήψεων .............................................................. 138 9.1 Πολυετής Προγραμματισμός Προσλήψεων Τακτικού Προσωπικού .......................................... 139 9.1.1 Φορείς που υποβάλλουν σχέδια Πολυετούς Προγραμματισμού Προσλήψεων τακτικού προσωπικού ......................................................................................................................................... 141 4 9.1.2 Υποβολή Σχεδίων Πολυετούς Προγραμματισμού Προσλήψεων ....................................... 141 9.1.3 Συγκεντρωτικό τετραετές σχέδιο ........................................................................................ 142 9.2 Ετήσιος Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιας Διοίκησης ............................... 142 9.2.1 Ετήσιος κύκλος στελέχωσης ............................................................................................... 143 9.2.2 Διαδικασία ετήσιου προγραμματισμού ανθρώπινου δυναμικού. ........................................ 144 9.2.3 Πεδίο Εφαρμογής – Φορείς που υποβάλλουν αιτήματα στον ετήσιο προγραμματισμό ανθρώπινου δυναμικού δημόσιας διοίκησης ...................................................................................... 147 9.2.4 Απαιτούμενες Προϋποθέσεις υποβολής αιτήματος τακτικού προσωπικού ........................ 147 9.2.5 Είδος προσωπικού που εντάσσεται στον ετήσιο προγραμματισμό ..................................... 148 9.2.6 Υποβολή αιτήσεων ετήσιου προγραμματισμού ανθρώπινου δυναμικού ............................ 148 9.2.7 Προσλήψεις εκτός ετήσιου προγραμματισμού ................................................................... 149 9.2.8 Εξαιρέσεις από τον ετήσιο προγραμματισμό ανθρώπινου δυναμικού ................................ 150 9.2.9 Εξαιρέσεις από τις ισχύουσες διατάξεις του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα (ευεργετικές διατάξεις διορισμού – πρόσληψης). ...................................... 153 9.2.9.1 Ευεργετικές διατάξεις που προβλέπουν άμεσο διορισμό.................................................... 153 9.2.9.2 Ευεργετικές διατάξεις που προβλέπουν διορισμό/πρόσληψη κατόπιν συμμετοχής σε διαγωνιστική διαδικασία ..................................................................................................................... 155 9.3 Εισαγωγή σύγχρονων τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στον προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού ....................................................................................................................... 155 10. Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης ................................. 162 10.1 Ο Στρατηγικός Ρόλος της Ενδοοργανωσιακής Ενημέρωσης στη Δημόσια Διοίκηση ................ 164 10.1.1 Η σημασία της Ενδοοργανωσιακής Ενημέρωσης στη Δημόσια Διοίκηση ......................... 167 10.1.2 Εσωτερική & Εξωτερική Ενδοοργανωσιακή ενημέρωση: Στρατηγικές & Πρακτικές Εφαρμογές .......................................................................................................................................... 168 10.1.3 Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ενδοοργανωσιακή Ενημέρωση & Ευαισθητοποίηση ... 174 10.1.4 Κανάλια και Εργαλεία Ενδοοργανωσιακής Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης ............... 176 10.1.5 Ηγεσία και Ενδοοργανωσιακή Ενημέρωση ........................................................................ 180 10.1.6 Η Ενδοοργανωσιακή Ενημέρωση σε περιόδους Κρίσης ...................................................... 181 10.1.7 Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας της Ενδοοργανωσιακής Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης 185 10.2 Employee Branding: Η ενσάρκωση των αξιών, της κουλτούρας και του οράματος του οργανισμού από τους/τις Υπαλλήλους του. .............................................................................................................. 189 10.2.1 Η σημασία της Κουλτούρας του Οργανισμού στο Employee Branding στη ΔΔ ............... 190 10.2.2 Employee Branding στη Δημόσια Διοίκηση: Ενίσχυση της εμπιστοσύνης, της διαφάνειας και της δημόσιας δέσμευσης ..................................................................................................................... 192 11. Συνεργασίες και δικτύωση ανθρώπων και οργανισμών ............................................................. 197 11.1 Η Αναγκαιότητα της Επαγγελματικής Δικτύωσης ..................................................................... 198 11.2 Τα Οφέλη της Επαγγελματικής Δικτύωσης ................................................................................ 199 11.3 Οι Κύριοι Στόχοι της Ανάπτυξης ενός Επαγγελματικού Δικτύου .............................................. 201 11.4 Συχνά Σφάλματα στην Επαγγελματική Δικτύωση ...................................................................... 202 11.5 Βασικές Αρχές Αποτελεσματικής Δικτύωσης ............................................................................ 204 11.6 Η Επαγγελματική Δικτύωση για το Σύμβουλο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ................. 205 11.7 Τα Στάδια των Επαγγελματικών Σχέσεων .................................................................................. 207 11.8 Τύποι Επαγγελματικής Δικτύωσης ............................................................................................. 212 11.9 Τα Βήματα της Επαγγελματικής Δικτύωσης .............................................................................. 214 11.10 Θέτοντας τους Στόχους της Δικτύωσης .............................................................................. 217 11.11 Στρατηγική Ανάλυση Επαγγελματικού Δικτύου ................................................................ 223 11.12 Βελτιστοποιώντας ένα Επαγγελματικό Δίκτυο ................................................................... 225 11.13 Συστηματικός Προγραμματισμός και Πλάνο Δικτύωσης ................................................... 228 11.14 Παρουσίαση Επαγγελματικού Προφίλ ............................................................................... 230 11.14.1 Ο Επαγγελματικός Τίτλος ............................................................................................... 232 11.15 Κριτήρια Αποτελεσματικής Παρουσίασης Επαγγελματικού Προφίλ ................................ 234 11.16 Διμερής Παρουσίαση Επαγγελματικού Προφίλ ................................................................. 235 11.17 Μαθαίνοντας να Απολαμβάνουμε τη Διαδικασία της Δικτύωσης ...................................... 238 12. Ανάλυση δεδομένων-Δημιουργία αναφορών ............................................................................. 243 12.1 Ανάλυση δεδομένων ................................................................................................................... 244 12.1.1 Συλλογή Δεδομένων: .......................................................................................................... 247 12.1.2 Καθαρισμός Δεδομένων ..................................................................................................... 249 12.1.3 Εξερεύνηση Δεδομένων ...................................................................................................... 250 12.1.4 Μοντέλα και Ανάλυση ........................................................................................................ 251 12.1.5 Ερμηνεία και Αναφορά ....................................................................................................... 255 12.1.5.1 Δημιουργία Αναφορών ................................................................................................... 255 13. Εργαστήριο δεξιοτήτων .............................................................................................................. 262 13.1 Επικοινωνία ................................................................................................................................ 262 13.1.1 Μοντέλα επικοινωνίας ........................................................................................................ 263 13.1.2 Το ‘ύφος’ της διαπροσωπικής επικοινωνίας στους οργανισμούς ως απορία της κατάστασης 263 13.1.3 Προτιμώμενα ‘στυλ’ διαπροσωπικής επικοινωνίας ............................................................ 264 13.1.4 Στάσεις και τεχνικές οικοδόμησης σχέσης εμπιστοσύνης στην διαπροσωπική επικοινωνία. 264 13.1.5 Σύνοψη για την ενότητα ‘Διαπροσωπική επικοινωνία’. ..................................................... 266 6 13.2 Διαχείριση Συγκρούσεων ............................................................................................................ 266 13.2.1 Σύγκρουση: Αιτίες και συνέπειες ....................................................................................... 267 13.2.2 Τα στάδια σύγκρουσης ....................................................................................................... 268 13.2.3 Τρόποι και στάσεις αντιμετώπισης σύγκρουσης (Rahim, M. A. 2020) ............................. 268 13.2.4 Σύνοψη για την ενότητα ‘διαχείριση συγκρούσεων’. ......................................................... 270 13.3 Διαπραγματεύσεις ....................................................................................................................... 270 13.3.1 Η διαδικασία διαπραγμάτευσης .......................................................................................... 271 13.3.2 Αρχές διαπραγμάτευσης ..................................................................................................... 272 13.3.3 Οι πέντε στρατηγικές διαπραγμάτευσης ............................................................................. 272 13.3.4 Η ανάλυση της διαπραγματευτικής κατάστασης ................................................................ 273 13.3.5 Βασικές συμβουλές διαπραγματεύσεων ............................................................................. 273 13.3.6 Σύνοψη για την ενότητα ‘Διαπραγματεύσεις’. ................................................................... 274 13.4 Η Τέχνη της πειθούς ................................................................................................................... 274 13.4.1 Αρχές της πειθούς ............................................................................................................... 275 13.4.2 Ιδέες και προσεγγίσεις που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του μηνύματος . ........ 276 13.4.3 Σύνοψη για την ενότητα ‘Τέχνη της πειθούς’. .................................................................... 276 13.5 Συνέντευξη Αξιολόγησης ........................................................................................................... 277 13.5.1 Στόχοι της συνέντευξης αξιολόγησης απόδοσης: ............................................................... 278 13.5.2 Κύρια σημεία της συνέντευξης αξιολόγησης απόδοσης: .................................................... 278 13.5.3 Μια καλή πρακτική : Συνάντηση ενημέρωσης για την αξιολόγηση ................................... 278 13.5.4 Ενδιάμεσες συναντήσεις αξιολόγησης................................................................................ 279 13.5.5 Δομή συναντήσεων αξιολόγησης (ενδιαμέσων και τελικής ) ............................................. 279 13.5.6 Ενθάρρυνση του αξιολογουμένου για πρώιμη ενεργό συμμετοχή ..................................... 280 13.5.7 Ιδέες, στάσεις και καλές πρακτικές για την αξιολόγηση .................................................... 280 13.5.8 Σύνοψη για την ενότητα ‘Συνέντευξη αξιολόγησης. .......................................................... 282 13.6 Ανατροφοδότηση ........................................................................................................................ 282 13.6.1 Ανατροφοδότηση: προϋποθέσεις αποτελεσματικότητας ................................................... 283 13.6.2 Σύνοψη για την ενότητα ‘Ανατροφοδότηση’. .................................................................... 285 13.7 Συμβουλευτική & Coaching ....................................................................................................... 285 13.7.1 Ορισμοί και διαφορά συμβουλευτικής και coaching .......................................................... 286 13.7.2 Χαρακτηριστικά .................................................................................................................. 287 13.7.3 Coaching : Παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία του ................................................ 287 13.7.4 Coaching : Το εσωτερικό ‘παιχνίδι’ : Επίγνωση, Αποδοχή, Δράση, Επιμονή .................. 288 13.7.5 Μέθοδος coaching GROW ................................................................................................. 288 13.7.6 Σύνοψη για την ενότητα ‘Συμβουλευτική και coaching’. ................................................... 290el
dc.format.extent290el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΠιστοποίηση επάρκειαςel
dc.subject.otherΔιαχείριση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.otherΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΠιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικούel
dc.title.alternativeΚύκλος ασύγχρονης επιμόρφωσηςel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΣύμβουλοι ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordsΔιοίκηση μέσω στόχωνel
dc.subject.keywordsΠρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordsΔιαδικασία αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordsΜητρώο Ανθρώπινου Δυναμικούel
dc.subject.keywordsΕνιαίο Σύστημα Κινητηκότηταςel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
dc.contributor.reviewerΚομσέλη, Φωτεινή-
dc.contributor.reviewerΠαπαηλιού, Νικόλαος-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.pdf5.85 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα